Bloggar från flyget!

Äntligen är jag på väg! Lämnade hemmets trygga vrå kvart i åtta imorse, åkte till Kastrup, checkade in och kom igenom säkerhetskontrollen utan några missöden. Hittade min gate i lagom tid och allt flöt på fint, härligt!
Jag förväntade mig att jag skulle vara smått panikslagen på flygplatsen, men jag var faktiskt lugn som en filbunke (nästan). Det kan bero på åksjukepillan jag tog imorse som också har en lätt lugnande effekt, haha!
Jag sitter i alla fall på flyget nu, massa meter upp i luften! Vi lyfte nästan 40 minuter försenade efter något tekniskt strul, det där kändes ju bra att få höra när man sitter och väntar på att få lyfta!! Vi är uppe i alla fall och jag hör nästan ingenting men har inte lock för öronen, skumt!

Norwegian har gratis WiFi i några av sina plan, det tackar man för! Skönt att kunna skingra tankarna, datornörd som jag är haha... Jag har inte tittat ut (ve och fasa) men har tagit en bild mot fönstret, får kolla sen om den blev bra. Nästa gång jag bloggar är jag antagligen framme hos familjen, ska bli så spännande!!

Kommentarer
Postat av: Catharina Ingemarsson

Hej Johanna

Hörde av Åsa att du är iväg o att allt gått bra.Tror inte att du någon sekund kommer att ångra att du har bestämt dig för detta.Man måste våga här i livet.Det kommer alldeles säkert bli hur bra som helst.Ska bli spännande att läsa här hur det går för dig.Ha det så bra sålänge.Kram

2012-04-13 @ 14:47:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu