Veckan hittills

Veckan har hitills varit ganska lugn, barnen har varit väldigt trötta på eftermiddagarna så vi har inte varit iväg på några äventyr direkt. Igår hade barnen Yoga på eftermiddagen och på kvällen var jag i Cork och bowlade med fyra andra au parier. Efter bowlingen gick vi till en pub, men snubben som spelade och sjöng där var så högljudd så vi kunde inte prata haha. Gick till en annan pub istället, nästan proppfull med folk (på en torsdag!!) men där var bättre musik (irländsk, tjoho!). Jag glömde såklart min kamera hemma, tog några bilder med mobilen men det går inte att lägga in dem på datorn av någon anledning... Min sladd till iPhonen är sönder så jag använder sladden till min iPod när jag ska ladda telefonen, kan det ha med det att göra tro? Det går kanske inte att koppla iPhonen till datorn med iPod-sladden? Trots att den passar, hmm... I alla fall, igår var jag hemma vid tolv ungefär och somnade vid ett skulle jag tro, var minst sagt trött när klockan ringde tio över sju idag... Jag har lovat barnen att jag ska göra pannkakor när de kommer hem från skolan, ikväll ska jag gå på bio och imorgon ska jag sova ut, haha!

Utsikten från parkeringsplatsen vid barnens Yogaträning.

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu har du blivit bra på att uppdatera! Du gör mig lite sugen att åka till Irland! :)

2012-04-27 @ 18:18:06
Postat av: Catharina

Låter som du har bra dagar där.

Härligt med Irlänsk musik!!!!!

Kul att du kan träffa de andra au pairerna lite.Ha de gott:)

2012-04-27 @ 18:27:36
Postat av: Vi här hemma!

Banen på yoga,låter spännade kan du inte smyga med och kika nån gång ? Tror svenska barn också skulle må bra av att varav ner lite....Kul att ni är ett gäng som träffas och gör lite roliga saker ihop! Vi hörs!

2012-04-27 @ 18:42:22
Postat av: Jill

Håller med Karin! Bra uppdateringar, wiie! Du verkar ha kul iallafallllll. Puss!

2012-04-27 @ 20:52:14
Postat av: Mormor och morfar

Kul att läsa på din blogg och att du uppleva så mycket trevligt . Kontakten med dom andra au pairerna måste

vara måste vara kul. Ha det så bra. Kramar

2012-04-28 @ 11:10:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu