Au pair meeting

Redan onsdag, dagarna flyger och nu är jag ledig torsdag och fredag! Ska bli skönt, även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Tänkte åka och shoppa någon av dagarna, men vi får se.
Igår var jag och barnen i Mallow för att simma tillsammans med Nicole och hennes barn, och idag träffades vi igen för att göra våfflor till barnen. Väldigt populärt!
 
Ikväll ska jag och Nicole åka till en pub i Mallow för att gå på ett au pair meeting, det bor ganska många au pairer i Mallow och de träffas varje onsdag klockan åtta på en pub där. Ska bli kul, för tillfället bor det inte så många au pairer här i hålan så förhoppnigsvis är de trevliga så att vi kan träffas fler gånger.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu