Igår fick vi paket!

Ett stort och ett litet paket, som innehöll bland annat...
 
Lotta, Emil och Karlsson på engelska.
 
Boccia, simpelt men kul!
 
Små lådor som man dekorerar med mosaikliknande plastbitar till Róisín, väldigt uppskattat!
 
En Sverigetröja med Ibrahimovic på ryggen till Niall, också väldigt uppskattat!
 
Och sist men inte minst, en osthyvel, Ballerinakakor, ärtsoppa och nyponsoppa!
 
Allt var mycket uppskattat och det är kul såklart, igår åt vi ärtsoppa till lunch och båda barnen tyckte det var jättegott! Jag blev nästan lite förvånad, hade inte förväntat mig att de skulle gilla det haha. Katie smakade också och tyckte också det var gott. Idag testade vi nyponsoppan till lunch, det gick inte lika bra. De tyckte att pulvret luktade jättegott (jag tycker det luktar kattmat) och de gillade första skeden av soppan men sedan sa de att det var faktiskt inte speciellt gott. Men jag antar att det är bra nog att de gillade ärtsoppan!!
 
Idag har vi slappat lite på förmiddagen och på eftermiddagen har vi varit på biblioteket och på en lekplats med Nicole och hennes tre barn. Det har varit riktigt varmt de senaste dagarna, skönt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh vilka ungar, ärtsoppa är såååå gott :)

2012-08-14 @ 21:40:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu