Tillbaka på Irland

Jahapp där var den lilla semestern slut och jag är nu tillbaka i hålan på Irland! Det var väldigt skönt att vara hemma ett tag, fast det kändes riktigt bra att komma tillbaka också. Fick en massa kramar av barnen ikväll och ett litet halsband och en hårklämma som de hade köpt till mig, så gulligt!! Jag köpte en hel del saker hemma i Sverige, men de är på väg hit med posten. Hoppas de hinner komma innan helgen!
 
Under min lilla semester där hemma hann jag med att fika med vänner, grilla i stugan, vara på stranden och bada, shoppa lite, gå på popquiz i Folkets park, träffa släkten, äta svenska jordgubbar (och nypotatisar!) och bara slappa. En skön semester helt enkelt!
 
Imorgon är det full fart direkt, simning med barnen på förmiddagen och på eftermiddagen kommer de andra au pairerna hit på vår frukost. Vi måste döpa om den nu, vi ska ses kl 14 och då kan det ju knappast kallas frukost... På fredag ska vi eventuellt till stranden ifall det är fint väder!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Hej Johanna!
Så skönt att flygresan gick bra.Va gulligt av barnen att köpa presenter till dej.Nu börjar väl snart barnen i skolan .Morfar är i Lödrup jag skall hämta honom i morgon. Kram Mormor

2012-08-09 @ 21:22:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu