Westlife

 

Det här är en liten reklamsnutt för Westlife's Farewell tour DVD som jag köpte för snart en hel månad sedan, men som jag faktiskt inte har sett än. Varför vet jag inte riktigt, det känns som att jag vill spara den till något speciellt tillfälle! Kanske sista kvällen här på Irland? Ska man vara noga och gå ett antal år tillbaka i tiden så är det ju faktiskt tack vare de där fem (fyra) irländarna som jag överhuvudtaget befinner mig på denna ön... Eller så kanske jag och Jill tittar på den om någon vecka och dricker Nutellamilkshake!

 

Tittar ni på julkalendern förresten? Jag tycker den är helt ok, inte riktigt samma känsla som 1996 men nästan! Och jag tycker fortfarande att Greven är sjukt läskig, kommer nog aldrig växa ifrån det... Vandrande skelett har jag svårt för!

Imorgon är det Lucia och det ska jag fira genom att baka lussebullar med barnen. Ska bli spännande att se vad de tycker om det! Jag tänkte faktiskt också ställa klockan tidigt för att se Luciatåget på SVTplay, om det nu sänds live där. Kanske bäst att kolla upp det innan jag ställer klockan på sex! Nu är det dags för dagens avsnitt av julkalendern i alla fall!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu