Resväska, flygbiljett och annat fix

Nu är det mindre än två månader kvar tills jag åker! Det börjar kännas i magen, men än så länge är det mest positiva känslor. Peppar peppar, ta i trä och allt sånt!! Förra veckan bokade jag min flygbiljett, Kastrup - Dublin den 13 april. Skönt med direktflyg, jag trodde först att jag skulle vara tvungen att mellanlanda i London.

Igår var jag och mamma iväg och handlade resväska, inget fancy men det behövs ju inte heller. Den är stor, det är huvudsaken. Att den inte kostade mer än 349 kr var ju också ett plus, hittade den på Ohlssons basar. Säkert ingen superkvalité, men så länge den överlever flygresan dit är jag nöjd! Jag har också köpt en stor vakuumpåse på Rusta, galet bra uppfinning! Man kan fylla hela påsen med kläder, sen använder man dammsugaren för att suga ut all luft ur en liten ventil. Voilá, sparar en massa plats i resväskan!

Det enda jag har kvar att fixa nu är egentligen pass och försäkring, och gå ur facket. De sista presenterna till familjen ska också handlas, sedan är jag i stort sett klar!

53 dagar kvar!



Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu