Bloggar mitt i natten

Klockan är nu 01:42 och jag är klarvaken! Imorgon (eller ja, idag) hämtar Carolin mig klockan 11:30 och vi kör sedan till Cork, där ska jag ta bussen klockan 13:00. Jag är framme på Dublin airport ca 16:25, sedan går mitt flyg hem till Sverige klockan 18:50, landar i Köpenhamn 22:00. Därifrån går tåget nästan hela vägen hem och jag lär vara hemma strax efter midnatt. Över 12 timmars resande blir det! Det ska bli så skönt att komma hem ett tag, även om det bara är nio dagar. Jag hoppas såklart på solsken och sommarvärme, peppar peppar ta i trä!
Nu ska jag försöka sova lite, nästa gång jag bloggar är jag HEMMA!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Välkommen hem!

2012-07-29 @ 23:25:34
Postat av: Vi här hemma!

Har önskat SOL och BAD till daj !

2012-07-29 @ 23:26:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu