Nya Zeeländsk honung och citron...

En drink gjord på citronsaft, honung från Nya Zeeland och vatten gjorde nog gott, jag mår bättre idag och har nästan inte alls ont i halsen längre. Bara envis hosta och lite snuva kvar!
 
Jag gjorde verkligen ingenting igår, vaknade vid halv elva och slappade i mitt rum hela dagen. Var ute i köket och åt lunch vid halv två, sedan slappade jag ännu mer fram tills vi åt middag vid åtta. Somnade ganska tidigt och vaknade utvilad halv tio idag, härligt! Gick dock inte upp förrän halv tolv haha...
Idag ska jag åka till en liten liten by som heter Castletownroche och titta på något vintage bil rally, har ingen aning om vad som kommer hända men jag följer med för att vara lite social efter min isolerade dag igår haha. Det spöregnar så jag får väl packa ner ett paraply... Jag är så trött på den irländska sommaren så jag skulle kunna kräkas, jag förstår verkligen inte hur de står ut år efter år efter år. Jag kan i alla fall se fram emot nästa sommar där hemma, men irländarna har det ju likadant varje år. Fy katten!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu