Blarney castle

Slänger bara ihop ett snabbt inlägg innan jag måste hämta barnen i skolan, kom precis på att jag inte har bloggat på flera dagar och det är ju för dåligt alltså!! Det lär inte bli så mycket bloggande de närmsta dagarna, för på fredag är det äntligen dags att åka till Dublin och se Westlife! Men framför allt träffa Jill och Malin, herregud vad jag ska krama dom!!

I alla fall, i söndags var jag och Carolin i Blarney, en liten by utanför Cork, och besökte Blarney castle. Ett fint gammalt slott, och parken runt omkring var jättefin. Absolut värt ett besök ifall ni åker till Cork någon gång!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad glad jag är att jag hittade din blogg! Har suttit och läst igenom den en bra stund nu. Jag ska eventuellt åka som au pair till Irland i höst, så det är verkligen jättekul att läsa om någon som är där :)

2012-06-21 @ 20:10:02
URL: http://liberlibri.blogg.se/
Postat av: Pauline

åhh vilket mysigt ställe det ser ut att vara!

2012-06-22 @ 14:53:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu