Kajak

Nu kommer äntligen bilderna från vår kajaktur! Det är lite sisådär med kvalitén men vad kan man förvänta sig av en vattentät engångskamera för 75 kr?! Jag tycker de är hyfsade i alla fall.




Denna bilden är tagen inne i en liten grotta som vi paddlade in i.


Jag tog denna bilden rakt ner i havet haha. Ser ju klart och fint ut!


En stor kran som hamnade här i en olycka och har inte kunnats flyttas!





Hemlängtan som jag skrev om igår märks inte av lika mycket idag, det går väl upp och ner antar jag. Idag har jag bakat kladdkakemuffins som jag ska ta med till vår frukost imorgon, och så har jag varit i Mallow och shoppat lite. Köpte bland annat ett rengöringskit till min dator, så nu är den ren och fin igen! Jag köpte också två buketter nejlikor, ljusrosa och mörkrosa. De är så fina så, ska ta en bild på de imorgon när de har slagit ut ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Härliga bilder ! Som du själv skrev så är det nog lite upp och ner med den där längtan! Tror snart att du fått det riktigt hemtrevligt i ditt lilla rum!

2012-06-13 @ 22:06:09
Postat av: Mormor och morfar

Vilka finna bilder du har skickat så fin natur.Nu får du snart besök hemifrån.Kramar Mormor

2012-06-14 @ 08:22:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu