Bloggtorka

Nu är det ett tag sen jag bloggade, fick jag reda på av Jill igår!! Ska genast bättra mig, hihi. Hmmm vad har hänt i veckan då... Inget speciellt, vad jag kan komma på. I tisdags och onsdags hände det inte så mycket, dagarna rullade på som vanligt. I torsdags hade vi vår au pair-frukost, trevligt trevligt och på kvällen lagade jag middag, raggmunkar med bacon och lingonsylt. Äkta svensk husmanskost! Fredagen rullade också på som vanligt... Igår åkte jag till Cork igen för att ha nästa engelsklektion, men det blev inställd så jag shoppade istället! Jag shoppar och shoppar men ändå har jag ingen brist på pengar haha. Det där med att au pairer är fattiga är verkligen en myt, enligt mig!! Ska börja spara lite pengar också tänkte jag, kan alltid vara bra att ha. Igår kväll var barnens moster och kusiner här och åt middag, och jag gick och la mig redan halv elva!! Idag vaknade jag klockan åtta, utvilad och pigg som en lärka. Härligt! Idag har jag bara tagit det lugnt och varit hemma hos barnens mormor och fikat, efter att de var i kyrkan.

Sådär, en snabb uppdatering om veckan! Är du nöjd nu, Jill? :D Jag har inte ens några roliga bilder att lägga upp, bara en på mina shoppingfynd.


Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Även vi e nöjda nu!

2012-05-20 @ 22:31:56
Postat av: Jill

VÄLDIGT NÖJD :D Och toppen med ett till inlägg :D

2012-05-22 @ 16:36:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu