Frukost..?

Idag är det torsdag och på torsdagar har vi en liten au pair-frukost här i byn. Idag var vi hemma hos mig och jag hade bakat frukostbullar, enkelt och smidigt, tog typ en halvtimme. De andra tjejerna hade med sig två tårtor, tre sorters cupcakes och en rulltårta... Frukost var det ja!! Gott var det i alla fall och vi hade en kul förmiddag. En av de andra au pairerna fick en ny bebis i sin familj imorse, en lillebror till tre storasystrar! Förhoppningsvis kan vi ha frukosten hemma hos dem snart och få träffa bebisen.

Vädret är sååå tråkigt här, jag blir så avundsjuk på alla er hemma i Sverige som tar fram sommarkläder och solar och har er! Idag har vi haft 13 grader varmt, och det är det varmaste sen jag kom hit. Ingen sol, har inte sett en skymt av solen sen i helgen, och då var den bara framme en liten stund. Irländare måste ha konstant brist på vitamin D? Jag hoppas på lite sol i sommar i alla fall!

Detta blev ett lite onödigt inlägg, men strunt i det. Nu ska jag göra en kopp te och sen Skypa!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Inga inlägg är onödiga,alltid lika kul att läsa om hur du har det!

2012-05-11 @ 21:13:20
Postat av: Vi här hemma!

Uppdatera uppdatera,allt e ju nyheter för oss här hemma!

2012-05-11 @ 22:29:57
Postat av: Catharina

Det är roligt att läsa dina inlägg.dom är inte onödiga.Du behöver inte alls vara speciellt avis på oss här hemma.vi har inte haft så mycke bättre väder än du.Men man trotsar ju lite o tar på sig lite sommarkläder iallafall.Brrrrr ;)

Ha de gott//Catta

2012-05-13 @ 09:32:22
Postat av: Karin

Jag håller med de andra, alla inlägg är kul att läsa, oavsett vad det är om. Nej, det är inte så varmt och regnar och blåser, åtminstonde igår. Jag kan skicka med D-vitaminer som vi har hemma.

2012-05-13 @ 10:48:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu