December kan komma

 
Den hamnade i trappan, julkalendern. Idag har jag varit i Mallow och handlat lite grejer som jag har stoppat i påsarna, än så länge mest godis men det ska inte vara godis i alla. Vissa påsar är fortfarande tomma men det syns inte, haha. På lördag när jag är i Cork ska jag köpa de sista sakerna, på söndagarna (första advent osv) tänkte jag att de skulle få någon liten present, men jag vet inte riktigt vad för något. Ska se vad jag hittar!
 
 
Helt galet att det är första december på lördag, jag ska bränna en skiva med lite julmusik att ha i bilen så att det blir lite julstämning! Det är svinkallt här nu, imorse var vägarna lite hala och med sommardäck året runt är det inget kul... Snigelfart i varenda kurva! Jag vaknade inatt och det var frost över hela gräsmattan igen, det glänste så fint och jag fick lite julkänsla!
 
Idag när jag var i Mallow skickade jag också en bananlåda fullproppad med grejer som ska hem, €41 kostade det! Jag tyckte det var rena fyndet, men hon i kassan bad nästan om ursäkt för att det kostade "så mycket", enligt henne haha. Det som är bra med detta företaget är att de inte väger paketen, de går bara efter mått sen kan det vara hur tungt som helst. Perfekt! Det blir nog ett paket till jag får skicka hem, men sedan borde resten få plats i mina väskor. Snart dags att packa, hujedamig...
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu