Mellanmål

Idag blev jag sugen på att baka och gjorde ostscones till lunch/mellanmål och de blev faktiskt riktigt goda! Róisín gav tummen upp och klämde i sig tre stycken, Niall tyckte inte de var speciellt goda så han käkade mackor istället. Med skivade morötter på, vafalls?! Receptet hittade jag här och det var snabbt och enkelt.
 
Ser nästan ut som pizzabullar... Det måste jag baka!!
 
Har lite dålig fantasi just nu med lunchen/mellanmålet efter skolan... Det blir mest mackor, lite tradigt kan jag tycka. Någon som har lite tips? De äter ju en ganska liten lunch i skolan så de brukar vara hungriga, men samtidigt ska vi ju äta middag ungefär 2-3 timmar senare så de kan inte äta någon stor måltid heller... Pizzabullar kan jag ju testa i alla fall!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu