Treasure chest

 
Glömde helt bort att berätta om en liten affär vi hittade i Galway förra helgen, Treasure chest hette den. Den bestod av massa krimskrams kan man väl säga, och på ovanvåningen hade de julutställning och det var faktiskt riktigt mysigt! Och vad fick jag syn på där om inte svenska ljusstakar från KonstSmide!
 
 
Måste erkänna att jag var riktigt sugen på att köpa en och ha i mitt fönster... Men de är ganska dyra och jag är inte direkt rik för tillfället! Jag är lite nyfiken på om sådana här ljusstakar är populära på Irland, eller adventsstjärnor eller så. Hittills har jag väl inte sett sådär jättemånga dekorationer i folks fönster så jag tror inte det är speciellt troligt!
 
De hade också en exakt likadan tomte som på Vellingeblomman! Han gör volter runt den här grejen, vad det nu heter...
 
Denna filten ville jag så gärna ha, var tvungen att ta en bild bara för att minnas hur den såg ut!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu