Första lektionen

 
Precis hemkommen från min första fiollektion, och det här är min läxa till nästa vecka... Jag ska kunna tonerna på D-strängen. Borde jag väl kunna klara av på en vecka! Fick en plats i en grupp med två andra tjejer, skulle chansa på att de är runt 11-12 år och de har spelat i två år båda två. Blir ju helt avundsjuk när de spelar sina svängiga låtar och jag sitter och tragglar enstaka toner haha. Får öva öva öva... Det verkar kul än så länge och läraren verkade också bra, skönt!
Nu ska jag fira fredag genom att gå och lägga mig tidigt och ta en låååång sovmorgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

träna på !!

2012-10-06 @ 08:55:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu