Helgen

Jaha då var det söndagkväll och ännu en helg är slut. Denna helgen har varit ganska händelselös, igår var jag bara hemma hela dagen förutom en liten promenad på en timme. Alla au pairer här i byn var iväg och jag kunde inte följa med eftersom jag skulle vara barnvakt på kvällen. Dock inte till "mina" barn, utan kusinerna. Kom dit vid halv åtta, vi kollade på Scooby Doo och sedan var det läggdags och de somnade nästan direkt. Imponerande tyckte jag!
 
Idag har jag varit iväg med familjen, Niall skulle vara med i ett race i en liten håla ungefär 45 minuter härifrån. Vi andra stod och hejade vid kanten, och efter racet åkte vi till Cork och åt lunch och handlade lite. Var hemma vid fyratiden och sedan dess har jag inte gjort något speciellt. Imorgon ska jag på min engelsklektion som vanligt och kanske shoppa lite innan. Men först och främst ska jag se ifall det går att titta på Solsidan, ibland blockerar ju TV4 vissa program utomlands... Jag håller tummarna för att det funkar!!!
 
Här springer de iväg!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu