Solen skiner

Idag har jag haft en riktig slappedag, gick och la mig hyfsat tidigt igår och vaknade första gången fem i åtta (antagligen av ren vana), somnade om, vaknade kvart över nio och sedan småslumrade jag till halv elva ungefär. Det var så skönt att inte ha något alarm! Har haft alarm även på helgerna de senaste veckorna men det skippade jag idag.
Det enda vettiga jag har gjort idag är en liten promenad i solskenet, japp ni läste rätt! Strålande sol och inte ett moln på himlen, så har det varit hela dagen. Då gäller det att passa på...
 
 
 
 
 
Vi har besök i huset denna helgen, familjens vänner från Dublin är här och de har två barn, en treåring och en fyra månaders bebis. Bebisen är galet söt och ler åt allt! Jag var barnvakt en stund igår kväll och Róisín delar rum med treåringen, de var vakna och pratade till halv elva..! Vi ska alldeles strax äta middag, det luktar galet gott i huset!!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

En härlig lördag !

2012-10-28 @ 17:41:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu