Dagens nöje

Organisera, vika och göra lite snyggt i barnens garderober!
 

Före och efter i Nialls garderob...
 
Och före och efter i Róisíns garderob.
 
Jag tycker det blir en himla skillnad! Det kanske inte syns så bra på bild, men ändå. Kul hade jag dessutom, jag tror jag lider av någon sorts organiseringsstörning! Finns det?
 
Ikväll har jag varit iväg en stund och anmält mig till fiollektioner! Ska bli jättekul att testa, nu måste jag bara hitta en fiol också... Enligt en av lärarna skulle det finnas fioler att hyra men när jag väl var där sa dom att de inte hade fioler till uthyrning eftersom de var så billiga att köpa. Billiga?! Jag var en runda i Cork förra helgen och den billigaste jag hittade kostade €225, alltså runt 2000 kr... Det tycker inte jag är speciellt billigt, i alla fall inte om man aldrig har spelat förr och kanske vill testa en termin eller så. Men jag ska se ifall jag kan hitta en begagnad fiol någonstans istället.
Nu är det dags att sova i alla fall, upp tidigt imorgon!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu