Mot Kastrup

Nu har det varit tyst här på bloggen ett tag. Jag har varit hemma i Sverige i en vecka, åkte hem i onsdags och i fredags var det begravning för världens bästa morfar... Ingen rolig anledning att åka hem precis. Begravningen var jättejobbig men väldigt fin, massor av blommor och musik.
 
Den här bilden ska få följa med i resväskan och sättas upp någonstans på mitt rum...
 
Tidigt imorgon bitti åker jag mot Kastrup och flyger tillbaka till Irland, med blandade känslor... Jag tycker alltid det är jobbigt att åka hemifrån, det spelar egentligen ingen roll hur länge jag ska vara borta. Men samtidigt vet jag att den känslan försvinner så fort jag är "på väg", det är mest såhär innan det är lite drygt. Det ska bli kul att komma tillbaka till Irland och familjen, och min lista på ställen jag vill besöka på Irland är fortfarande ganska lång. Jag har räknat ut att jag har elva helger kvar innan jag åker hem "för gott", och det är ju ingenting!! Det kommer bara säga poff så är det jul och jag sitter på planet på väg hem...
 
Till helgen får jag besök av vänner igen, det ska bli så himla kul!! Vi ska bo på ett B&B i centrala Cork hela helgen och förhoppningsvis se lite andra delar av landet också, vi får se vad vi hittar på!
 
Nu ska jag försöka sova ett par timmar, klockan ringer klockan fem, tjoho..!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu