Presenterna till familjen

Varsin mugg till barnen, med Pippi och Emil. Jag fyllde dem med typiskt svenskt godis, bland annat Dumle, Daim, Djungelvrål, Zoo, små Marabouchoklad och Kexchoklad.



Barnen fick också varsin Pettson-bok översatt till Engelska. Jag har alltid själv gillat Pettson! Annars är ju någon Astrid Lindgren bok ett säkert kort! Till mina värdföräldrar köpte jag en Sverigeskål från Sagaform och en bok som heter "Sweden - the secret files" av Colin Moon. Boken beskriver Sverige och svenskar på ett humoristiskt sätt och jag tyckte själv den var mitt i prick och väldigt rolig. Det går att läsa boken online här!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu