Bilbana

Äntligen fredag! Idag har vi haft framme en bilbana, vilken nostalgichock det blev för mig!! Körde runt runt i över en timme innan barnen tröttnade, men den stod framme resten av dagen och när barnen hade varsin kompis här i eftermiddag så körde de en stund allihopa. Lite kul att det fortfarande är samma problem med kontakten mellan bilen och banan, ibland stannar bilen mitt i allt ihop och så får man trycka och mecka lite för att det ska funka igen!
 
 
 
I eftermiddag hade som sagt barnen varsin kompis här och de lekte utan problem allihopa så jag hade en väldigt lugn dag! Niall och hans kompis organiserade en skattjakt för Róisín och hennes kompis, skatten var ett paket kakor som de delade på allihopa. Det var uppskattat kan jag tala om! De var riktigt duktiga, fixade ledtrådar och gömställe helt själva. De spelade också fotboll och tennis, cyklade, målade lite och spelade wii. Niall ville att jag skulle visa hans kompis ett klipp på YouTube med Zlatan, som numera är en av hans favoritspelare! Jag har ingenting alls med det att göra, hihi... Hans kompis var mäkta imponerad och sedan var de ju tvugna att gå ut för att öva på alla tricks som de hade sett! Jag tror att en fotbollströja med Ibrahimovic på ryggen kan vara en bra julklapp till Niall..!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu