Då var det tisdag kväll!

Dagarna bara flyger iväg även om det känns som att vi inte gör något speciellt under dagarna... Idag var jag och barnen på biblioteket för att lämna tillbaka våra gamla böcker och låna lite nya. Jag lånade en av Camilla Läckbergs böcker på engelska, vet inte ifall jag kommer läsa den eftersom jag redan har läst den på svenska, men kanske. Bibliotikarien berättade att de snart skulle få in hennes senaste bok och frågade om hon skulle beställa den till mig och det tyckte jag lät rätt bra! Róisín lånade en bok om balett (?) men Niall hittade ingenting han ville låna.
Vi åkte hem och åt lunch och i eftermiddags har vi varit på en cykelrunda och haft en liten spelturnering. "Gissa vem" har de på engelska, simpelt men kul. Niall vann turneringen så imorgon blir det revansch!!
 
Mitt kvällsprojekt just nu är att virka en Dr Who-docka till Jill!
 
Mönster och bild av Nyss Parkes, från Ravelry

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Fin ju !

2012-07-26 @ 00:45:07
Postat av: Jill

Sååååå sööööööööt :D

2012-07-26 @ 17:46:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu