Doneraile park

Herregud vilken latdag jag hade igår! Jag gjorde ingenting vettigt under dagen förutom att jag strök lite kläder. Resten av dagen satt jag vid datorn, läste böcker och slappade! Det var faktiskt rätt skönt. På kvällen åkte jag till Cork för att gå på bio med Lena och Carolin, vi såg en film som hette Seeking a friend for the end of the world. Helt okej, men inget fantastiskt.
 
Idag har vi haft sommarvärme! 21 grader visade bilens termometer när vi var ute och körde, och efter ett par timmar i solen visade den 24!! Hade det bara varit lite mer sol också hade dagen varit perfekt, men det var ganska molnigt trots värmen. Lite sol fick vi i alla fall, hallelujah! Jag, Lena och Carolin åkte med alla barnen till Doneraile park, som ligger ungefär en kvart härifrån. Det är en väldigt stor park med massa rådjur, en ankdamm, en stor lekplats och galet mycket gräsmatta att springa runt på! Vi hade en väldigt bra dag och barnen var nöjda. Vi åkte hem vid halv två och och åt lunch, och i eftermiddag bakade jag och barnen kakor. Imorgon ska vi ha våran au pair frukost, det blir en onsdag istället för en torsdag denna veckan eftersom Lena åker hem på torsdag. Det är en tråkig del av au pair livet, helt plötsligt är det dags för någon att åka hem. Men så är det, och det kommer snart en ny au pair till hennes familj. Bara hålla tummarna för att det är en trevlig typ!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jill

Vad mycket ni gör och så kul det ser ut :D Och fint! :D

2012-07-18 @ 12:20:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu