Ny design

Ja, som ni kanske ser har jag en ny liten design här på bloggen! Uppdatera sidan ifall den inte syns.

Herregud nu bloggar jag två dagar i rad, var har hänt?! Det enda som har hänt är att jag är smått uttråkad, är ju ledig på måndagar och idag har vädret varit jättetråkigt så jag har bara suttit inne och ugglat. Hängde upp lite tvätt och vek annan tvätt imorse i alla fall, så någon nytta har jag gjort hihi.

Imorgon funderar jag på att köra in till Mallow och shoppa lite, imorgon är nämligen den enda dagen denna veckan som jag har bilen. Jag och Katie delar på hennes bil och hon lämnar den hemma till mig de dagar hon kan få skjuts av någon till och från jobbet, men denna veckan var hon tvungen att ha bilen varje dag utom just imorgon. Jag tänkte ta en tur till biblioteket och skaffa lånekort där, och så behöver jag akut köpa gummistövlar. Jag har letat efter gummistövlar ända sedan jag kom hit för snart 1,5 månad sen, och har inte hittat några?! Jättekonstigt, man tycker ju att det borde vimla av gummistövlar här så mycket som det regnar. De enda jag har hittat har varit jättefula neonfärgade med stora blommor och grejer. Jag vill ha helt vanliga, lagom diskreta gummistövlar. Får bli veckans projekt att hitta sådana tror jag! Sedan behöver jag köpa lite mer piff till mitt rum, några ljuslyktor och lite annat sånt smått och gott. Hoppas på en tripp till Dublin och IKEA snart!!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Ah.ny design,alltid kul ju !Trist att det bara regnar men efter regn kommer solsken! Kör försiktigt och lycka till med stövlarna!

2012-05-21 @ 22:14:56
Postat av: Catharina

Då kan jag göra dig lite avis på här hemma.Temperaturen har legat på 26 grader här igår och idag.hur skönt som helst kan jag berätta.

Fast det ser ju inte så illa ut hos dig heller om man tittar på nya design bilderna:).Ser jättefint o mysigt ut. Kram

2012-05-21 @ 22:38:21
Postat av: Mormor och morfar

Fin sida du designat.Hoppas att det slutar regna så du ochså får lite sol på näsan.Idag kommer Morfar hem från Lödrup

Var rädd om dig i trafiken. kranar Mormor

2012-05-22 @ 08:22:40
Postat av: Male

Yeeeey! De var längesen du uppdaterade din blogg, och nu har du gjort det två dagar i rad! TOPPEN! Så du är asså sugen på IKEA när vi kommer till Dublin? Hmmm, får fundera på det där asså ;)

Ha de bäst! <3

Puss & kram

Male

Ps! Nedräkningen har redan börjat! Kommer om exakt hmmm, asså jag har nog inte så bra koll ändå... Mindre än en månad iaf :D

2012-05-22 @ 08:51:11
URL: http://mittlivsomtjugoplussare.blogg.se/
Postat av: Jill

Inget IKEA när vi kommer! Shopaholic du är förresten! SNART SES VI! :D

2012-05-22 @ 16:49:45
Postat av: Daniella

Tack så mycket, nu är det inte länge kvar! :)

2012-05-23 @ 19:33:45
URL: http://dbergman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu