12 timmar kvar

Om mindre än 12 timmar sitter jag på flyget! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är så himla mycket blandade känslor som far runt i huvudet. Ena stunden känns det galet kul och spännande, tio sekunder senare frågar jag mig själv varför jag egentligen gör det här. Jag försöker att stanna kvar här och nu och njuta av min sista kväll här hemma, men det är lättare sagt än gjort! Det är lite svindlande att tänka på att det här blir sista gången på ett bra tag som jag somnar och vaknar i min egen säng...

Väskan är färdigpackad och klar, 22,5 kg väger den. Lite mer än 2 kilos övervikt alltså, godkänt tycker jag! 79 kr per kilo tar Norwegian om man har övervikt... Trist men inget att göra åt saken! Jag fick plats med nästan allt i väskan, det är huvudsaken. Min systemkamera och lite vår/sommargrejer ska mamma och pappa skicka till mig.
Dessutom stod det på lappen som låg i väskan att man fick packa max 20 kg i den, så jag hoppas att den håller..!
Nu ska jag se någon film och försöka få ett par timmars sömn, vi får väl se hur det går! Egentligen vill jag inte sova, vill ta vara på varenda minut här hemma... Men jag vill inte vara en zombie imorgon, så god natt!



Kommentarer
Postat av: Malin A

Jag förstår de blandade känslorna, men jag slår vad om att du absolut inte kommer ångra dej! Du får uppdatera bloggen ofta så vi får ta del av ditt nya liv :) Hoppas flygresan går bra! Och ha superkul!

Många kramar :)

2012-04-13 @ 09:36:56
Postat av: Karin

Hörde att du sitter på flyget och är så glad för din skull! :)

2012-04-13 @ 10:43:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu