Provpackat

Problemet med adaptern är löst! Det var inte svårare än att adaptern var till för ojordade kontakter... Ja, jag känner mig ganska dum som inte läste på ordentligt innna jag köpte den! Men jag får helt enkelt köpa en för jordade kontakter också och packa ner båda två. Det skadar ju inte att ha en extra.

Alla avsked börjar bli avklarade, skönt faktiskt! På onsdag kommer de närmaste vännerna hit för att äta lite middag, sedan är det bara torsdag kvar innan jag åker! Helt galet vad tiden har gått fort de här sista veckorna, det känns inte som om det var så länge sedan jag räknade ner månader och nu är det bara dagar!

Ikväll har jag provpackat min väska, det gick helt smärtfritt faktiskt! Jag packade i och för sig inte ner allt, men jag kollade så att det såg ut som att det fick plats haha. Jag har köpt vakuumpåsar till kläder på Rusta, så himla smart uppfinning!

Här har vi kläderna som ska få plats, det ser inte speciellt mycket ut på bilden, men det gör det i verkligheten! Här är fyra par jeans, ett par chinos, en jeansjacka, fyra par leggings/strumpbyxor, några kjolar, en eller två klänningar, ett stort antal tröjor/linnen och tre pyjamasar. Och allt fick plats, utan problem!! Underkläder har jag inte testat att packa ner, men det är nog inga problem. Allt tack vare vakuumpåsarna!

 

Kolla, alla kläder nerpackade och ändå typ halva resväskan kvar att packa ner annat i. Perfekt! Jag vet egentligen inte riktigt vad det är jag ska packa ner förutom kläder, men det blir nog inga problem att fylla väskan. Lite böcker, kameran, sladdar, laddare, hårgrejer (min plattång är galet viktig!) och annat smått och gott. Men det är himla skönt att veta att det finns plats i väskan i alla fall! Nu ska jag gå och packa in presenterna till familjen, jag lovar att visa vad jag har köpt till dem sen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Johanna!

Jag undrar hur du hittade din värdfamilj, om det var via en förmedling och i så fall vilken? :) Jag vill gärna också åka till Irland i framtiden men har inte hittat något som känns helt rätt.



Tack på förhand och LYCKA TILL! :D

/Sara

2012-04-11 @ 17:24:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu