Julgalen

Nu börjas det, när jag väl börjar julpyssla så kan jag inte sluta... Virkade de här små tomtarna idag och de hamnade i barnens kalender, i söndagspåsen alltså till första advent. Hittade beskrivningen här!
 
 
Nu är det hög tid för mig att sova, imorgon ska jag till Cork för att göra mina första Cambridgeprov! Ska bli spännande, lite drygt bara att jag måste upp klockan sex på morgonen... Behöver ju nästan aldrig vara uppe förrän åtta nu för tiden. Jaja nu är det sovdags i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Hoppas de uppskattar allt mysigt du gör !

2012-12-01 @ 14:55:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu