Julpynt

Första julpyntet tillverkat och upphängt!
 
 
Barnen hade aldrig gjort såna här apelsiner förr så det var ju lite kul, och det luktar så juligt och gott!! Niall tyckte dock det luktade jätteäckligt haha...
 
Idag ska vi åka och simma så det blir inget julpyssel, men nu när barnen har varit i skolan har jag gjort en pepparkaksdeg och imorgon ska vi göra pepparkakshus! Jag undrar vem som kommer ha roligast, jag eller barnen... Nu ska jag se julkalendern innan det är dags att hämta Róisín i skolan!

Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Det måste ju lukta JUL också !

2012-12-05 @ 16:53:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu