En dag kvar...

Imorgon är det äntligen dags!! Bussen går från Fermoy klockan 10:35, klockan 14:25 är jag framme i Dublin där Malin och Jill möter mig. Klockan 16:30 är det insläpp på Croke Park, och jag skulle tro att Westlife är på scen vid niotiden. Det känns helt overkligt, och jag kommer nog inte förstå att det är på riktigt förrän de är på scen heller haha. Det ska bli så himla roligt, och jag längtar galet mycket efter att träffa Jill och Malin!!
Efter konserten sover vi på ett hostel i Dublin, på lördag morgon tar vi tåget till Killarney och hämtar en hyrbil, kör från Killarney och tillbaka hem till mig där vi ska sova en natt, och på söndag morgon påbörjar vi vår lilla roadtrip i county Kerry. Det blir nog inte så mycket bloggande, men jag lovar att uppdatera senast på tisdag när jag är tillbaka här hemma igen!

Idag har det varit en ganska stressig dag faktiskt, Katie åkte till Barcelona för att gå på ett bröllop igår och hon kommer också vara borta hela helgen. Så idag hade jag lite extra jobb att göra, barnens lunchlådor fixade jag imorse och så försökte jag få undan så mycket tvätt som möjligt så att det inte skulle vara ett stort berg efter helgen. Vi hade dessutom vår au pair frukost idag så där försvann ett par timmar. Róisín hade en kompis här efter skolan och två av barnens kusiner kom också hit för att vara med Niall. Så jag hade fullt hus, fem barn. Av någon anledning fick jag för mig att göra hemmagjord müsli mitt i alltihopa, så det gjorde jag också i eftermiddags. Ska se om barnen äter den till frukost imorgon... Jag fick dessutom laga middag idag och ikväll ska jag stryka all barnens tvätt så att det också är klart innan jag åker. Packa måste jag också göra haha, så det ska fixas nu!


Kommentarer
Postat av: Vi här hemma!

Hälsa "Westlife:arna" kära pågar! Här hemma ska vi fira MIDSOMMAR idag. Regnet öser ner....typiskt när det varit fint länge...Ha en bra helg !

2012-06-22 @ 12:40:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu