Det börjar närma sig...

Fem veckor kvar! Det börjar kännas i magen, både av nervositet och spänning. Inatt drömde jag att jag gick vilse på flygplatsen, och en annan natt i veckan drömde jag att jag gick på på fel flygplan och hamnade i fel land. Det lär bli fler drömmar i den stilen, det är jag säker på!
Idag har jag varit hos polisen och förnyat mitt pass, 350 riksdaler fattigare! Jag har också kommit på att jag måste låsa upp min telefon för att kunna använda ett irländskt simkort, så där kommer det bli 300 kr till. Det har dykt upp en del sådana oväntade utgifter den senaste tiden, tur att jag jobbar fortfarande! Virusprogram till datorn måste jag också köpa...
Pappa ska fixa mina försäkringar så det behöver jag inte tänka mer på, jag har köpt alla presenter till familjen och jag har gått ur facket. Min to do-lista börjar bli riktigt kort!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det ska bli roligt att följa ditt äventyr på din nya blogg! :)

2012-03-17 @ 17:18:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu