En månad kvar

Idag är det den 22 november och om exakt en månad är jag hemma igen! Som jag har sagt innan så vill jag både att tiden ska gå fort, samtidigt som det är sorgligt och jobbigt att jag har så lite tid kvar här... Så dubbelt!!
Helgerna är i alla fall planerade, på lördag ska vi ner till havet och se valar och på söndag ska jag till kyrkan(!!!) med familjen eftersom Niall ska få sin first communion i maj nästa år, och på söndag är det någon speciell gudtjänst inför det. First communion TROR jag är första nattvarden, och det firas galet här på Irland. Två av kusinerna som är jämngamla med Niall ska också få first communion, så Carolin kommer också till kyrkan. Skönt så jag inte är ensam icke-katolik haha. Efter kyrkan ska jag passa barnen medan Paul och Katie åker till Cork för att handla julklappar. Ska kolla om det går någon film på bio som vi kanske kan åka iväg och se...
Sedan har jag två lördagar bokade för mina Cambridge prov, ska bli riktigt spännande faktiskt. Är inte nervös än men kommer säkert att bli det... På söndagarna kommer vi antagligen åka iväg på några kortare dagsturer till några ställen som vi inte har varit på än, sedan är det en helg kvar och då ska vi till Dublin och Belfast. Carolins värdmamma hade sagt att Dublin var jättemysigt runt jul så jag hoppas att hon har rätt! Och att vi slipper snökaos... Har ingen lust att sitta strandad här i hålan! Håller tummarna...
 
Nu ska jag äntligen titta på söndagens avsnitt av Solsidan, brukar se det senast måndagar men det har inte blivit av denna veckan. Hoppas det är ett bra avsnitt!! Här får ni något roligt att titta på...
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu