Nu är det slut på veckan...

 
...det är dags för fredagsmyyyyys! Gud vad jag saknar den reklamen ibland haha. Går och nynnar lite för mig själv ibland när jag kommer på att det är fredag.
Ikväll är jag barnvakt till Róisín, Niall sover över hos kusinerna och Paul och Katie är på bio. Sitter i vardagsrummet med en brasa igång (säger man att en brasa är igång??), tittar på Trassel och dricker årets första glögg! Hittade ju glögg på IKEA och kunde inte hålla mig längre. Så gott det är!!
 
Ser ni mandlarna?
 
Róisín sover sedan klockan åtta så det blev en lugn kväll för mig. Snart ska jag gå och packa inför imorgon när det bär iväg till Galway, klockan sju måste jag gå upp... Kan ju alltid sova vidare på bussen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad mysigt, nu blir jag med sugen på glögg - och aupairliv blir jag oxå sugen på av din blogg! :)

2012-11-03 @ 14:46:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu