Sjukstuga

Idag har jag haft sjukstuga här i huset, Róisín har en infektion i luftvägarna och är har varit hemma från skolan. De var hos doktorn ikväll och fick antibiotika utskrivet och hon ska stanna hemma imorgon också. Dagen har varit lite dryg för hon har inte varit så dålig att hon har sovit utan hon har varit rastlös och velat göra saker, men ändå inte kry nog för att gå till skolan. Imorgon ska vi titta på någon av Harry Potter-filmerna och kanske baka något, vi får se. Läsa böcker kanske, rita en massa... Vad kan man mer göra när man är lite sådär halvsjuk? Tipsa mig!
 
 
Igår var jag på min engelsklektion som vanligt, det var inga konstigheter utan allt flöt på. Jag kollade också upp det där med Cambridge examen och jag måste anmäla mig innan den 19 oktober och proven är den 1 och 8 december. Två lördagar får jag offra, men det är det förhoppningsvis värt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu